feliiciiafliink

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia - 15 januari 2011 09:27




MIN FAMILJ

ja, idag ska jag skriva om min familj (:


Den består av mamma, pappa, bror & jag (:

Mamma heter Susanne och är 37 år gammal och

jobbar i sin egna blomsteraffär här i tärnsjö.

Pappa heter Jörgen, 42 år och jobbar på Nässja

plantskola utanför färnbo.

Bror, Lucas, 9 år går i klass 3 i Tärnsjö skola

Katt Gosan, 3 år - har helt fel namn

Katt Skruttan, 1 år - har också fel namn, det är en kille (;

Vi bor allesammans i vårt hus (:

Av Felicia - 14 januari 2011 19:36



YEEEEEEEEEEEEES !!

Min onepiece är hemma och på mej just nu !

Ååh vad den är mysig !

KÄÄRLEK PÅ DEEN !! (L)

Kommer säkert någon bild sen (;

Fast inte idag...

Nu sitter jag och tittar på postkodmiljonären (:

Inte världens bästa program menmen (;

Sen blire Let's dance och äta mango !
Min nya favoritfrukt !

Muuumma !!!!!!!!!!!! ((:

  

Av Felicia - 14 januari 2011 14:49





Har vart i skolan idag med...

Vi hade dans på gympan, först

jenka sen linedance,

och efter det skulle vi hitta på en egen dans !

Jag var med becca, felicia, katarina & madde ((:

Världens bäästa dans kan jag lova er !

Vi vart till och med klara !

Hahaah,

sen när vi kom tillbaka till skolan så hade vi fått

ett pingisbord till oss där nere.

Superkul !
Var Felicia mot becca (:

Alltså 2--1

Sen var Jennie med också...

Då varte 2 på varje sida (;

Hahahahaaahah

 ja, så varte för att båda feliciorna var i samma lag och

då sade vi att det var fuskigt,

 för att dom var två och vi en !

Skitkuul !

Sen varte massa rundpingis !


Ja, GRATTIS till meej !
Har namnsdag idag (;

Jag har fått :

2 paket tuggummi

 


Min efeterlängtade prinsesslykta !

Ååh vad jag älskar den !

   


Ja, blir väl nå mera inlägg sen (:


Av Felicia - 14 januari 2011 14:42





en bild på mitt hem

det är vitt med grön spalje och

röda knutar (:


Huset och garaget

 

huset från en väg  

Av Felicia - 14 januari 2011 07:09




Gick upp för ca 30 min sen...

Skolan är helt okej,

men varför lär man gå upp så himmla tidigt ?

Jag går upp halv 7,

men skulle inte alls behöva det för jag har ca 20 min

då jag inte gör något !

Men jag gillar inte att stressa heller,

så då har jag valt att gå upp lite tidigare (;

Sitter och tittar lite på MTV.

Sen om typ 10 min blir det att gå mot paula (:

För vi måste åka buss till skolan...


Av Felicia - 13 januari 2011 17:56



AV ALL DENNA VÄNTAN !
jAG VILLA HA MIN ONEPIECE NUUUUUUU !


hade gympa idag (;

Vi körde inomhusrugby,

ganska skojj faktiskt !
Fast man fick inte passa framåt !

Och inte tacklas !

Skulle man tacklas så fick man tp "ge en kram"

Och när man gjorde mål så fick man slänga sig

på en tjockmadrass (;


Ätit våffla också (;



Av Felicia - 13 januari 2011 17:52



Varför jag började blogga.   


Tror faktiskat att det var för att jag har

många kompisar som bloggar, och dels för

att jag läser många bloggar

Har inte så mycket mera att skriva om det   

Av Felicia - 12 januari 2011 19:11



Nej, idag är det i alla fall onsdag !
Hade slöjd i skolan-TRÄSLÖJD !    
Skit trååkigt !
Är mera för att sy (; 

Menmen...

Läraren som var sjuk var tillbaka....

Bild med Bild-Bertil också !
B-språks engelskan var skiitrolig !
Massa prat först,

som jag igentligen inte behövde lyssna på,

men vad skulle jag ha gjort ?

Sen varte massa "bråk" och efter det kom helt

plötsligt "vikarie" rektorn och presenterade sig.

Den riktiga är pappaledig (;

Sen vart det hög-engelska-läsning (:

SLUUUT på skolan för dagen efter de   


Tittade när jag kom hem...

INGEN onepiece idag heller   

Den är skikad från Norge i måndags.


Aja, ska väl kila in till tvrummet och glo lite nu då (;





Ovido - Quiz & Flashcards