feliiciiafliink

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Felicia - 29 januari 2011 21:32




har nyss ätit en semla och tittat på fångarna på

fortet !

Semlor är väl endå vääldigt goda ?!   

Aja,

det var final på fortet   

Skidlanslaget mot Kampsportarna

Självklart så hejjar man på Skidlandslaget,

och det var jue helt självklart att dom skulle vinna

som dom också gjorde   


Så nu ska jag titta på en svensk film som går

på 4:an just nu !

Så olika heter den och börjar nu   

Av Felicia - 29 januari 2011 17:12




nu är jag hemma (:

Vart lite nya saker som får flytta in i min garderob (;

Blandannat:

En svart cardigan

Mörkblåa treggins

En blåvit randig tröja

som passar perfekt till byxorna (:

Vart även

hårspännen

nagellacksborttagning

foundation

fast det får inte flytta in i garderoben direkt (;


Ska äta inbakad kassler i smördeg med ris snart (:

Muuuummmmma !


Byye

Av Felicia - 29 januari 2011 11:05





NU !

Ska jag platta håret, när jag har skrivit detta inlägg   

Jag ska jue åka till Sala med mamma, vid ett.

När hon har stängt.

Undra om det blir nya kläder idag också ? Hmm....

Hahah, ja, jag skulle kunna tro det jag !

Ska göra mig i ordning nu snart sen äta lite och 

efter det gå ner till mamma   


Kommer lite bilder, bla nån outfit från veckan !


Idag

 


Nån dag !?

 



Typ varje dag ?!

  

Bild på min onepiece   

Ovido - Quiz & Flashcards