feliiciiafliink

Alla inlägg under maj 2011

Av Felicia - 31 maj 2011 18:38

Denna dag har jag tillbringat i skoolan ! Sista jobbar-dagen imorgon då ! Idag skulle vi ha matteprov, men daniela äger på att lura oss så vi hade en lite "mini" avslutning med klassen ! Glass, godis & leekar ! KULKUL ! På B-språket gjorde vi typ ingenting ! Åt godis & hade charader ! Snacka chill !


Nästa vecka ska vi:

Måndag: Ledig

Tisdag: Uppsala

Onsdag: Bad-time i sala på läääärkan !
Torsdag: Glo på 9:ornas spex, sen blire "mentorstid"

Fredag: Skolavslutning !


Inte så tråkig sista vecka kan man väll säga ?!


Av Felicia - 31 maj 2011 18:38

Denna dag har jag tillbringat i skoolan ! Sista jobbar-dagen imorgon då ! Idag skulle vi ha matteprov, men daniela äger på att lura oss så vi hade en lite "mini" avslutning med klassen ! Glass, godis & leekar ! KULKUL ! På B-språket gjorde vi typ ingenting ! Åt godis & hade charader ! Snacka chill !


Nästa vecka ska vi:

Måndag: Ledig

Tisdag: Uppsala

Onsdag: Bad-time i sala på läääärkan !
Torsdag: Glo på 9:ornas spex, sen blire "mentorstid"

Fredag: Skolavslutning !


Inte så tråkig sista vecka kan man väll säga ?!


Av Felicia - 29 maj 2011 19:25

Bara för att jag älskar min nya klocka !

 

     

  Dom första var så små så jag lärade knäppa en egen ! :)

Flera färger ska skaffas.

Av Felicia - 29 maj 2011 10:17

Vaknade för ca. 20minuter sen... Vet också att vi ska till mormor och morfar & äta vid 12, så jag funderar på om man ska ta en dusch så att man vaknar upp lite ?!


Har ni gett något till era mammor ? Det har jag ! Ett halsband & en roooosa skärbräda :)



Bildlöst

Av Felicia - 28 maj 2011 21:29

Ni hade tur ! Det fanns bild på internet, för annars hade jag inte haft lust !

 

Bara för att jag äälskar tygskor !

 

Skolavslutnignsskor ! Äger faktiskt inte så många "vanliga" ballerinaskor !

Av Felicia - 28 maj 2011 21:20

  




En någolunda trött tjej som skriver just nu ! Dagen har varit fullspäckad ! Först imorse hjälpte jag mamma i affärn för att det är morsdag imorgon ! Hur mycket folk som helst = STRESS ! Ursch ! Tur att det inte alltid är sådära mycket folk, för då skulle jag alltid behöva vara där ! Tog typ minst hälften av alla kunder ! Lön kanske jag kommer få också ! Möjligtvis en skitsnygg klocka ! Aja, om jag får en färg så ska jag köpa 2-3st likadana själv.



Hon stängde klockan 1. Efter det var vi hemma i kanske 3minuter sen drog vi till Uppsala ! Fick med mej 2 par skor & nya hörlurar hem. Pappa och jag ska åka igen på fredag för jag fick inte gå in i nån affär typ... Aja, vad gör det om hundra år ?!

PUUUSS

Av Felicia - 27 maj 2011 20:16

Fredags-myys ! Glor på talang och äter lite choklad ! Muumma !

  Tro mej, gillar du mango så ääääälskar du denna choklad !   

Ovido - Quiz & Flashcards