feliiciiafliink

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia - 30 april 2011 15:15



Vi köper saker som vi inte behöver,

till priser vi inte har råd med

eftersom vi läser reklam som vi inte tror på !

<3,

Av Felicia - 30 april 2011 14:59

   

Bjuder på bilder på 2 nöjda tjejer från i måndags ! Lillplutten kommer faktiskt hem till mej imorgon, såväl som många andra goodingar !



Av Felicia - 29 april 2011 18:23


Helg nudå ! Har nyss käkat pizza ! Nästan det godaste som finns ! Snart ska jag ner till IP och glo lite på fotboll    Kan vara kul att kolla ibland i alla fall ! Nu ska jag gå och platta håret, jag har haft uppsatt idag ! PUSSS  

Av Felicia - 28 april 2011 20:06

Kommentar till Tjooo !
Ingen bild

caroline.andersson_99@hotmail.com

Torsdag 28 april 17:59

kan du inte lägga upp bilder på nicole!!!!<3/caroline



Svar; Visst, men inte idag !


Av Felicia - 27 april 2011 19:15


Utan rubrik här ! Tänkstopp, eller vad man kan kalla det ! Tänka kan jag knappt, för allt jag har i mina tankar är dej. Skola som vanligt idag ! Inget speciellt, bara att Ulla kollade så att alla som sagt att det skulle, kunde & ville följa med på resan, även om dom hade prao. Som tur är så har min klass veckan efter !


   Slumpbild,

Av Felicia - 27 april 2011 18:10



Alla kvinnor borde ha 4 husdjur i sitt liv.

En mink i garderoben,

en jaguar i garaget,

en tiger i sängen & en

jackass (åsna) som betalar för allt !

Av Felicia - 26 april 2011 20:09


Skola idag som vanligt... Gud så bortskämd man blir av att ha massa lov heela tiden ! Fast vi går knarrt 20 dagar i skolan pga prao & andra lovdagar ! Skönt, eller vad ?! Är det bara jag swom knappt kunde logga in idag ? Gick kn<appt ju.

Bara jag som längtar tills på söndag ?


Fick reda på biologiprovet... G ! Inte bra ! Fast det var ett väldigt svårt prov att få mera betyg på,  men endå mitt sämsta prov i 7:an hittills !

 

Av Felicia - 25 april 2011 19:59


Har varit i Uppsala heeeela dagen idag ! Åkte vid 10 och kom hem vid 6.  Först vart det shopping i gränby ! Sen åt vi lite mat. Efter det så åkte vi och hälsade på farfar, som är tillbaka på sjukhuset. Sen åkte vi till Janne & Susanne och hälsade på Nicole ! Världens sötgulligaste unge ! Bilder kommer, fast inte just nu. Dom kommer faktiskt hit igen på söndag, och firar min bror, för då kommer det bli alldeles fullt här hemma ! Hoppas på bra väder bara !


Shopping ;

   

Nu ska jag glo lite på tv, sen blire säängen !

Ovido - Quiz & Flashcards