feliiciiafliink

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Felicia - 6 januari 2011 19:21




Har vart till Folkets Hus och dansat runt julgranen där idag.

Vi var där ca. 2 timmar (:

Har även tittat på skidor,

Grymt Bra Marcus !

Hahahah Sveriges COOOOLING!!

Har även beställt en onepiece :D

Har ätit kött m. hemmagjorda pommes och

nån superdupermegafett god gräddsås (:


Snart ska vi titta på Göta Kanal 3,

som jag inte har sett förut !


KYYYYSS på rumpan (;

Av Felicia - 6 januari 2011 13:19



jag kör på med dagarna så länge jag har lust !

En nytagen bild...

(den nyaste jag har i datan i alla fall)

Finns några nyare bilder i kameran..

Den ligger såklart nere och jag är uppe (;

  

Av Felicia - 6 januari 2011 10:08



JA !!!

Jag har bestäällt en onepiece (:

Det sämsta är att det typ är 12 dagars leveranstid...

Aja, den kommer väl hem nån gång i alla fall (:


ONE LIFE-ONE LOVE-ONE PIECE

  

Av Felicia - 6 januari 2011 10:06



Hahahah

ja än så länge är det ju bara morgoon ,

så jag har ätit ett päron och

druckit tassimo marabou choklad (:

det är vad jag har ätit (:

Ovido - Quiz & Flashcards