feliiciiafliink

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Felicia - 9 januari 2011 20:38





Nu har min söta "lilla" kusin gått hem (;

Hahaahah,

vi har vart ute och fotat lite (;

Har man kul så har man !
Vi har även målat naglar *myys*

kommer kanske bilder i ett annat inlägg (:

Vi har även ätit aladdin gooodis !

Muuuuummma, eller vad ?!

Haaha

sitter och tittar på "best of hellenius hörna"

I LIKE !


Nej, nu ska jag fortsätta titta lite (;


KYSS PÅ RUUMPAN ! (:


Av Felicia - 9 januari 2011 15:29

ska äta strax efter de så ska va dra till felicia,

hon ska fixa mina naglar så dom är fina tills skolan börjar.

kysspårumpan  

Jennifer<3


Av Felicia - 9 januari 2011 15:22





Ja, nu sitter jag hos min "lilla" kusin

Jennifer (; <3

Hon är såå himmla seg !

Hahah, nej men hennes data är såå mörk

så att det är svårt att se vad man skriver !

Hon ska äta om en stund,

sen drar vi hem till hemmet!

Alltså hem till mig (;

Hahahaah, kladdkammaren !!!!!!

Hahahahahahahahahahahahaahahah (;, <3


 

 

Av Felicia - 9 januari 2011 10:17




Ett minne jag har...

Det lär nog bli gottland, cypern eller mallorca,

för att jag hade sånt himmla trevligt sällskap !


Gottland:

Dit var vi på klassresa hösten 09.

Riiktigt trevligt hade vi där !

Bada, busa, bada och busa !

Lummelunda, maneter, sommar&vattenland

ja, den BÄSTA skolresan man kan ha !


Mallorca:

Dit var vi i augusti 08.

Vi var 18st som åkte iväg för att ha lite semester i ett sällskap.

Hahah, jadu !

Roligare semester får man leta väldigt noga efter !


Cypern:

Dit var vi i april/maj 09.

Vi var samma gäng som åkte + en till familj, så vi var 23st.

Vi skulle följa med i "smyg" 3 familjer och överraska en annan,

Hahahah, ja vilken resa !
Ankan fick sendrag i sina tår, typ heela tiden :o


Hahah, där fick ni intre bara ett minne,

utan 3 !


Ovido - Quiz & Flashcards