feliiciiafliink

Alla inlägg under oktober 2010

Av Felicia - 30 oktober 2010 19:49

Hejsan,


ja idag är det ju lördag !

och det betyder sovmorgon för det mesta men idag

hade jag räknat med att gå upp vid halv nio, men

vart väckt 4 min över 6.

min lillebror sover uppe, i rummet mitt emot mig

och jag vaknade av att han sa:

pappa, jag har en råtta under sängen !!!

pappa kom upp och det var inte så lätt att undvika...

menmen det gick väl ganska bra endå, men

det konstiga var att vi inte har haft en katt som har

släpat in en råtta på jättelänge (;


Aja jag gick i alla fall inte upp förns halv nio, farmor

skulle hämta mig vid halv tio för vi skulle ut till

råsbo och titta på höstrusket (:

sanne följde oxå med

aja väl där tittade vi tills det skulle bli en 45-minuters

paus för sanne frös, så vi åkte hem !


hemma så åt jag lite pizza och böt om sen gav jag mig

av till emelie och hjälpa till med hennes halloween-fest (;

mycket trevligt tycker jag,

så ni sitter jag här alldeles dödstrött och klockan är knappt åtta...

hur ska detta gå ?


Ha det bra  !

PUUUUUSS
Felicia (;


Av Felicia - 29 oktober 2010 21:31

Hejsan,


sitter vid tv:n och tittar lite på måns möller (;

det gillas!

I dag har det vart skola...

gympa åh schema-ändring,

inte bra !

vi ska gå till kvart i 3 på torsdagar i stället

för fem i halv två, och ska ha gympa på

torsdagar och fredagar i stället för

måndag och fredag....

rektorn är som han är lär jag säga !

efter skolan vare hem och bara slööa lite (:

sköönt!

sen har det vart höstmys här i Tärnsjö idag (:

mkt treeevlans !

så då träffade jag på min lilla sööta kusin

Jennifer (;

så vi gick runt lite och hade det trevligt (:

LOOOV i en hel vecka nu

det gillas starkt ! (:

Måns Möller blire nu,

höörs !

Felicia (: <3


Av Felicia - 28 oktober 2010 19:26

Hejsan,


idag har det vart varmare! Hela 7 grader plus (;

Aja det var ju i alla fall skola först....

På fysiken tittade vi på nåra olika filmer,

om olika yrken...

Roligare än att jobba i alla fall (:

Sen vare musikprov...):

Det gick väl skapligt om jag ska säga vad jag tycker (:

Det var tur!

Sen lunch, engelska, matte och sisst Barrling...

Han är som han är (; Lite knepig  och på sitt sätt (o:

Sen vare sluuut!

Skönt det


Bara en skoldag kvar, sen äre LOOOOV!!!!

SKÖÖÖNT!


Aja, hare gött (:


PUUUUUSSS

Felicia


Av Felicia - 27 oktober 2010 15:45

Hejsan,


ja, som rubriken är så har dagen inte varit så bra...

URSCH= Regnet!

FY= Skoola (;

BLÄ= Maten i skolan!


Aja har kommit hem från skolan för ett tag sen nu (:

Ätit lite.

Vet faktiskt inte vad som hända ska...

Ska i allla fall fortsätta titta på tv nu (:


Bara 2 dagar kvar i skolan, sen LOOOV!!! ((:


Ha det gött (;


PUUUUUUSS

Felicia :*

Av Felicia - 26 oktober 2010 20:10

Hejsan.


idag  har det vart skola som vanligt...

Fast var hos tandläkarn i morse, så missade

första lektionen... Men det gjorde jue inte så mycket,

lär jag säga för att det var engelska (;

Har i alla fall fått reda på att jag fick VG på

engelska provet (:

Riktigt stolt, för jag trodde att det skulle gå åt skogen.

Sen vare kamratstödjarträff, så jag missade en till

lektion.

Efter det skulle vi gå till Fokus och titta på teater (:

Sen efter skolan så vare dans (:
Skojjsigt!
Ska titta på tv nu, hörs (:
Felicia ;*
Av Felicia - 25 oktober 2010 13:34

Hejsan,


Sitter i skolan nu, har teknik i datasalen (:

Vi skulle fixa nå Unikum, så att vi skulle kunna

se våra omdömmen...

Sen blire biologi sen sluut! ((:

Undra vad man ska göra när man kommer hem då (;


Häärligt det!

Bara en dag närmare lovet (: <3


Ha det bra! (:


Felicia


Av Felicia - 3 oktober 2010 19:01

Hej!


Jag ska bara skriva lite kort om det som hände igår:

Vi stog i IP-kiosken med lucas lag. Patricia stog oxå där,

så tvillingarna kom!

Jag som äääälskar beebisar :) <3

Aja Nellie och Alva 4 veckor gamla ;)

Fick hålla i Nellie!!

 Jag fick även bebis-spya på mig från henne ;)

Till dagen:s
Valbo stog på schemat idag ;)

Vart lite shopping:

2  st grafitti-nagellack, svart+vitt ;)

1 snygg tröja från bikbok

1 par tights från H&M

1 par tights från Lindex

Underkläder från Cubus ;)

Rolig och trevlig dag, må jag säga!
Vill Gratta min kusin oxå, som fyllde 15år igår!

GRATTIS!!!! :) <3


Ha det gött ;)

PUUUUSS
Felicia :*


Av Felicia - 1 oktober 2010 19:13

Vart med Paula hela dan idag då!!


Lovar att vi har haft skiiiitkul!

Hehe, vi tänkte typ ta bussen in till Uppsala, men det vart

inte så för att vi började göra så kallade våfflor.

Aja, efter det väckte vi Evelyn och frågade om hon kunde 

köra oss till Uppsala. 

Ja det kan vi väl, sa hon....

Sen skulle vi åka!

Vi svängde av mot Sala, och jag sade det till Paula, och hon 

bara: Nehej!

Sen när hon tittade runt lite så märkte hon oxå det och sade

sedan det till sin mamma.

Jaha, hon hade inte hört upp, utan bara sala....

Vi kom jue i alla fall iväg, men inte dit vi ville....

Rooligt vare i alla fall endå!

Köpte en sjal, på Lindex, 149:-

Nöjd!


Ha det bra!

PUUUUSS
Felicia :* 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards