feliiciiafliink

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Felicia - 21 januari 2011 21:21




Nu kan man jue säga att det är HELG (:

I två dagar...

Inte tillräckligt länge igentligen...

Skulle behöva typ minst 1 vacka (;

Menmen


Efter skolan drog jag hem till Jennifer (L)

Jag ville hem till mig och äta något,

men det fick jag tydligen inte !

Det ville inte hon !

Så vi var där och gjorde typ ingenting istället

för att i alla fall gå lite (;

träffade min kusin Rasmus (:

Han hade blivit av med sitt gips idag !

lite senare kom pappa och hämtade mig, och jennifer följde med,

men sen orkade jag inte gå med till henne igen,

för att hon ville jue absolut inte gå hem till mig på dan (;


Nu har jag ätit dipp, spelat kort & myyst ! (:


Är hur smart som helst

och blir säkert sängen om en stund  (;

sen kom pappa och hämtade


Av Felicia - 21 januari 2011 21:17




Dag 19- min favoritplats (:

Vilken himmla svår fråga !

Jag vet inte,

har vart utomlands på många fina&härliga

ställen som man länge kommer komma ihåg,

om det skulle vara så, så skulle

det vara cypern eller mallorca,

då vi var så många och har fiiina minnen (:

men det är kanske inte min favorit plats.

Jag säger sängen (:

Inte för att jag är i den jämt,

men den är riktigt skön att sova i (;



Ovido - Quiz & Flashcards