feliiciiafliink

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Felicia - 20 januari 2011 20:23




hahah,

ja, imorgon är det fredag (;

Idag har vi haft dagen om döden.

Inte världens roligaste,

men bättre än massa lektioner i alla fall,

måste jag säga (;

Pyssel, prat & begravning

Vi fick vara med på en "begravning"

Med en tom kista (;

Fick även titta in i den efter och den såg

verkligen skön ut !

Mjuk som bara den ! (:

Så att vara död kanske inte är så tokigt ?!

I alla fall om man har fått levt livet

som man själv vill (;

Aja efter skolan gick jag till farmor,

för där kunde jag finna Jennifer (:

Sen vart det hem till mig en stund, sen

hem till henne och lite filmmys (:

Nu tittar jag på handboll och har nyss duschat (:

Sängen väntar på mig nu,

om en stund.

Det känner jag på mej ! (;


Av Felicia - 20 januari 2011 20:19




Min bästa födelsedag (:

Det måste vara min 1-årsdag (:

Vet ni varför?

JO, för att jag fick min underbara katt

Skruttan då (;

LOOVE (L)


Inte så mycket mera att skriva om det (;

  

Ovido - Quiz & Flashcards