feliiciiafliink

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Felicia - 12 januari 2011 19:11



Nej, idag är det i alla fall onsdag !
Hade slöjd i skolan-TRÄSLÖJD !    
Skit trååkigt !
Är mera för att sy (; 

Menmen...

Läraren som var sjuk var tillbaka....

Bild med Bild-Bertil också !
B-språks engelskan var skiitrolig !
Massa prat först,

som jag igentligen inte behövde lyssna på,

men vad skulle jag ha gjort ?

Sen varte massa "bråk" och efter det kom helt

plötsligt "vikarie" rektorn och presenterade sig.

Den riktiga är pappaledig (;

Sen vart det hög-engelska-läsning (:

SLUUUT på skolan för dagen efter de   


Tittade när jag kom hem...

INGEN onepiece idag heller   

Den är skikad från Norge i måndags.


Aja, ska väl kila in till tvrummet och glo lite nu då (;





Av Felicia - 12 januari 2011 19:04




mina planer inför helgen (:

Vad jag vet nu, såhär i förväg så ska jag på hockey (;

Brynäs-Skelefteå (stavning)

Det blir vi, familjen Nordin och

Familjen Björling/Andersson/Persson/Wallden

tror jag ?

Hahah,

jag vet faktiskt inte om jag har några flera planer,

kanske åka lite skidor ?!

Det skulle verkligen bahövas !

Ovido - Quiz & Flashcards