feliiciiafliink

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Felicia - 18 januari 2011 16:11




Dag 18- 2 saker jag inte skulle kunna klara mig utan...


Det skulle nog bli vännerna och det andra ?

Jag skulle typ säga shopping eller pengar !

Går jue knappt att leva helt utan pengar,

man måste jue ha pengar !

så det får bli det !
Och det låter vettigast (;

Allttså:

Pengar&Vänner, <3

Av Felicia - 18 januari 2011 16:05





skolan idag...

inte så mycket annat !

Eller jo,

har vart till tandläkarn...

NU ska jag i alla fall inte dit förrns om 3 månader ((:

*happyface*

HATA TANDLÄKARE !

Det gör jag, vet inte varför (:

Kanske för att jag blivit illa behandlad av en ?!

Hahah, nej men åter till min dag (;

Skooola och typ inget annat.

Elevens val-Bild= inte kul !


Ska äta lite lassagne snart, mummmmma ! (:

Ha det bra <3

Ovido - Quiz & Flashcards