feliiciiafliink

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Felicia - 3 januari 2011 20:03




hahahah,

ja nu är jag RIKTIGT stolt ((;

har gjort en ny header,

som ni kanske ser (;

och den funkade !

Har gjort 2st förut, men dom har inte

funkat, så nu vart jag överlycklig !


hahahahah

 ja,

ha det bra för nu ska jag titta

på familjen annorlunda (:

Av Felicia - 3 januari 2011 17:36




hahahah!

jani !

har inte bloggat på ett bra tag nu,

men vad gör det om hundra år ?!
hahahahah

UUUUURSCH

vilket tråkigt lov detta har varit !
"bara" vart hemma tyyp hela tin...

aja, snart börjar skolan igen också...

men nu har i alla fall hela sällskapet kommit hem

från fjällen,

så nu finns det i alla fall roliga människor att umgås med för det mesta !

vi ska inte gå in på en massa detaljer tycker jag !
så då får det bli så enkelt !
har i alla fall pratat med min kusin om att vi måste hitta på nå,

nån dag...

MEN !

hon är såååå tråkig just nu !
hon är typ dunderförkyld,

så hon får knappt gå ut...

ska styla om bloggen lite snart ...


PussPuss <3 



Ovido - Quiz & Flashcards