feliiciiafliink

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Felicia - 4 januari 2011 19:58




har åkt skidor nu, för ett tag sen (:

har faktiskt hunnit med att durscha oxå (:

glor på allsång på skansen- best of

hahah, inte mycket man kommer ihåg, inte !

menmen så äre (:


KYYYYSSSS (:

Av Felicia - 4 januari 2011 15:35



ja nu kände jag också  för att börja med "30 dagar" som alla andra.


Så här ska ni få kort fakta om mig.


* Jag heter Kajsa Felicia Elisabeth Flink
* Jag är född på Västerås BB 22 Juni 1997
* Jag gillar att åka skidor

* Jag har gått på dans 

* Jag bara ÄLSKAR små barn och bebisar !
* Mina vänner och min familj betyder sjukt mycket !

* Jag har en bror
* Jag bor i Tärnsjö med min mamma, pappa & bror
* Jag är ingen skolälskare

* Jag tittar på tok alldeles för mycket på tv !
* Jag är väldigt sugen på att köpa en onepiece (;


Ja, där har ni kort fakta om mig !


Av Felicia - 4 januari 2011 15:30


 
Dag 1- kort fakta om dig själv
DAg 2- meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 3- ett foto på dig och dina vänner
Dag 4- det här åt jag idag
Dag 5- en nytagen bild
Dag 6- min dag
Dag 7- min syster
Dag 8- ett minne jag har
Dag 9- ett kort från idag
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina planer inför helgen
Dag 12- Varför du började blogga
Dag 13- En bild på ditt hem
Dag 14- Min familj
Dag 15- min favoritblogg
Dag 16- Vad tycker du själv om dina första blogg inlägg, nu när du läser de i efterhand?
Dag 17- två sakar jag inte skulle kunna klara mig utan
Dag 18- Min favorit födelsedag
Dag 19- Min favorit plats
Dag 20- En bild du inte kan ta dina ögon ifrån
Dag 21- Min favorit film
Dag 22- Någon vacker
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Den här månaden
Dag 25- Det här finns i min väska
Dag 26- Min favorit låt
Dag 27- vad du ska göra ikväll
Dag 28- Ett foto på dig från förra året och ett från i år, hur har du förändrats?
Dag 29- Det här saknar jag
Dag 30- Min favorittid på året


Av Felicia - 4 januari 2011 09:57




ja, det är så !

Jag har gjort 75 inlägg här i bloggen (med dethär)

hahahahah ((:

*STOLT*

Har typ nyss vaknat och ätit lite frukost (;


Har inte hört något från min kusin, om hon har blivit bättre,

och i så fall kanske vi ska hitta på nåt (:


Jag är faktiskt vääldigt glad idag (((:

Jag fick reda på igår, att vi ska typ åka till Uppsala

på lördag/söndag och gratta min lilla prinsessa ! (L)

Ååh vad jag läängtar !


Skruttan får stå för bilden (:



///KYYYSSSSS (L)  

Ovido - Quiz & Flashcards