feliiciiafliink

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia - 28 januari 2011 16:29





snart kommer pappa hem och då blire att skära lite

grönsaker (;

Vi ska äta taco (:

Har vart hos mormor & morfar och fikat lite

äppelmos, saft, kaka, bulle och macka (:

Prat blev det också !


Har jue vart på "Ihopsydd" idag,

och den handlade om frankeinstains monster !
Alltså massa olika människor ihopsydda till ett

monster !

Så jag har haft 3 lektioner idag !

So, gympa & engelska

handboll på gympan, riktigt kul om

man inte hade blivit tvingad att stå imål !

Otroligt bollrädd och inte blev det bättre !


Bara nån fråga till er läsare :


Om man har ont på et visst ställe i huvet,

som känns som att man slagit i något men inte

har det,

VAD KAN DET VARA DÅ ?


Nu är pappa hemma (:




Av Felicia - 28 januari 2011 16:24





Nån vacker !

Såklart så finns det hur många som helst som är vackra,

men den allra vackraste lär nog vara Nelly (: <3


Finns det nån vackrare människa ?!

   Sötnos gånger 1000000000000 !

Av Felicia - 27 januari 2011 20:11





Blir bara ett snabbt inlägg nu,

för jag tittar på landskampen (:

Nu ska det visa sig,

vilka som är BÄST,

SVERIGE eller NORGE ?!

Sverige såklart (;


Ska titta på nån teater i morgon i skolan

som heter "ihopsydd" vet typ inte

vad den handlar om  bara att den är helt

failad.

Det har jag hört från petro, som har

sett den idag (;

http://petronellalarsson.bloggplatsen.se

Kika in vettja (;


Ha det gött (:

Av Felicia - 26 januari 2011 18:59



skolan idag som vanligt (;

Slutade 2, istället för tjugo över.

Vi var faktiskt i datasalen (;

Där har vi vart riktigt mycket på sistone

Läraren skulle "bort"

Bild, bajjsig slöjd, so, engelska och b-språk

har min dag bestått av !

Träslöjd är väll endå vääääldigt tråkigt ?

Äcklig mat också !

FIIIIIS FISK eller vad kan man säga ?!

Nu tittar jag på Bachelor, sen tyyp 7 (när som helst)

blir det "Say yes to the dress"

Superbra !

Det är från en brudklännings affär, nånstans i världen (;

Skiit fina klänningar finns det i alla fall !

Jag skulle jue haft matteprov igår,

men hade inte det för att läraren var sjuk...


KYSS PÅ ROOMPAN ! (;


Livet är inte bara en lek, utan en väldigt stor gåta också !

Av Felicia - 26 januari 2011 18:56




min favoritfilm ! (:

Det finns riiktigt många !

Jag gillar AMP-filmerna för att det är sjukt bra

humor i dom !

Gillar även lite mera spännande filmer,

men min absoluta favorit är nog endå

"how to lose a guy in 10 days" Den äger (;

Skitbra !

Mycket kärlek i den (:


 

Av Felicia - 25 januari 2011 07:01





morgon nu (;

jag sitter och äter havrekex och päron (:

gottgottigottgott

sen blire väl skolan för min del...

Elevensvalm, matte, so, b-språk, och nå mera (:

Schemat är inte det man lär sig bäst !

Bild på elevensval, HELT värdelöst !


Slänger in en bild (:

  


Av Felicia - 24 januari 2011 17:39




Ja,

skola som vanligt idag då !

Våran SUPE snygga bro på tekniken vart helt

klar idag !
Hahaha, vi har trott att vi har varit klara riktigt länge,

men sen kommer det fram en ny sak.

Som t.ex dom 2 sista gångerna skulle vi måla,

det hade vi INTE räknat med (;

Aja, skridskor på gympan (:

Vi åkte nån slags hinderbana !

Det är endå ganska roligt !

Betydligt bättre än massa lektioner i alla fall !
Hade H.C Andersen förhör också !

Gick vääldans bra må jag säga ,

men gör lärarna busenkla saker så kan dom

jue bara förvänta sig toppresultat !


Sitter och tittar på tv och myser i min onepiece nu (:

Av Felicia - 24 januari 2011 17:33





En bild jag inte kan ta mina ögon ifrån (:

Vilken svår dag lär jag säga !

Därför har jag inte gjort den tidigare för att

jag ville tänka lite först (:

JAG VET VERKLIGEN INTE VILKEN BILD JAG SKA TA !!!

Så denna dag får ni inget riktigt svar (:

Jag lovar att ni märker om det finns

en bild jag inte kan ta mina ögon från (:

I så fall så laddar jag jue upp bilden på bloggen

ganska ofta, eller på en person hela tiden (:

Ovido - Quiz & Flashcards