feliiciiafliink

Alla inlägg under december 2010

...

Av Felicia - 30 december 2010 20:04





hehe !

kommer ett försenat inlägg sen i förrgår (;

vi var jue i Valbo då,

och shoppade !

jag köpte massa saker, såklart !

men en tv vart det inte !

*surar*

haha, men nej, den var slut...

aja .


adidaströjja Stadium 700:-

  


Tunika Kappahl, 179:-

  


Ring, kappahl, 49:-


Nyårs klänning, Cubus, 299:-

     


Ska nu spela lite bigolotto med familjen (:


Av Felicia - 27 december 2010 20:27





jaha !

nu är år 2010 snart slut då !

idag har det inte hänt så mycket,

eller kanske mer än vanligtvis (:

har vart med pappa och handla, han kom hem

tidigare idag för att han skulle te tandläkan mitt

på dan och var ledig resten av dagen.

sen åkte vi "lite" skidor ((:

eller ja, drygt 5km varte !

riktigt trevligt,

 men varken skidorna eller marken var på min sida.

lössnö,

är det värsta som finna att åka i,

och såklart skulle det vara de också...

dåligt glid och dåligt fäste...

finns inge sämre än dåligt GLID !
vi har även vart till farmor&farfar

nu på kvällen och ätit lite julmat...

*suck*

julmat räcker det med på julafton för mig !


aja nu kommer lite bilder på mina klappar (:


Almanackan

  

  Ringen

  Servett-ringarna & servetterna   Dumle   "nagellacks saker"   Färdig målade tipps

Tippsen (:



ha det gött (:

ska troligtvis till valbo iimorgon,

så kommer inlägg om det då !

ska köpa en tv (:


nej, nu ska jag titta på tv (;  

Av Felicia - 26 december 2010 16:00





hehe....

har inte skrivit på några dar...

men är det jul så är det ,

och då ska man umgås med familjen !

det är endå det viktigaste


aja vi va till mormor på julafton vid 1.

sen till min faster Anci 3.

fick julmat där.

sen hem och öppna paket med mormor&morfar 6.


JULKLAPPAR:

tipps

3 nagellack

mallar

örngott te sängen

dumle

armband

3 berlocker

mascara

presentkort på kicks, 100:-

pyjamas

tofflor

almanacka m. katter

hårspray

ring

tyg servetter

servettringar

2700:- ((:


det var typ allt (:


det kanske kommer bild, men

lovar absolut inget !


Av Felicia - 23 december 2010 12:22





HAHAHA !

sitter med min bror i soffan och tittar på

"best of dag-otto"

han har juh bara världens snyggaste efternamn också,

nämligern Flink (:


han är för go ! (:

jo, som rubriken lyder sade han nyss,

han delade ut en tidningen och han tyckte att

det var väldigt lite folk som hade dött.

Av Felicia - 22 december 2010 18:59





ja,

första riktiga jullovs dagen idag !

snacka härligt åh sköönt !

har bara "chillat" idag.


hehe jag har faktiskt lagat mat !

ungsbakad falukorv med tomat

och smält ost, till det varte hemmagjord mos (:

riktigt stolt faktiskt !


sorry också , för dåålig uppdatering, men

ni kanske inte vill veta min hela sjuka i

detalj, så det vart inget bloggande då.

jag var dock i skolan igår,

för att jag ville och verkligen var sugen på det,

jag vet att det låter konstigt, men får man inte träffa

kompisarna på några dagar så blir man helt knäckt !

JAG LOVAR

hehe menmen vi gick endå bara till 11.

och vi tittade typ p+å film, hade massage,

lekte, fikade och åt goodis.

 så det var ingen direkt ansträngande dag !


byyye (:

Av Felicia - 16 december 2010 13:35






det värsta som finns är väll endå att vara sjuk?!

det tycker i alla fall jag !

jasg är hemma från skolan för att:

NATTEN:

vaknade 01.55, och tror

att jag låg vaken sen dess...

MORGONEN:

gick ner,

tog tempen,

hade 38.2

DAGEN:

jani !

min dag har bestått av:

feber, ipren,

snorigt, halsont

och världens äckligaste hosta !!!

JAG LOVAR !


asså,

typ så fort man börjar hosta så kan man inte sluta !

uuuuursch !!!!

hehe, jag har till och med fått lov att ta fram

min hostmeducin,

enda från Rhodos !


KATASTROF !!!!!


den har jue såklart inte hjälpt än heller...


men annars har min dag bestått av

tvn och datan (:

det blir liksom mest så när man är sjuk...


Hoppas ingen blir smitttad av att läsa detta inlägg !

jag kan i alla fall lova att alla andra har en bättre

dag än vad jag har,,

så hadet bra !


Av Felicia - 14 december 2010 19:57






ja,

idag har det vart knäckbak !

på hemkunskapen (:

superdupermegafett gott (:

so läxförhör oxå,

5 frågor ?

alltså, vad skulle vi ens plugga till de ?

ett ord som beskriver förhöret:

BUSENKELT !


haha, ja det  var faktiskt BUSENKELT !
men liksom på ett läxförhör

förväntar man sig lite mera...

menmen får väl vara glad att det var lätt (;


prov i biologi i morgon...

ABSOLUT INTE min starka sida,

må ja säga !


aja lär väl KANKSE plugga lite nu då...


Av Felicia - 13 december 2010 19:55




jani !

måndag idag då !

det lär seriöst vara den trögaste dagen på hela veckan :(

uuuursch,fy&bläää !

hehe 3 små enkla ord för denna dag !


sitter i alla fall i soffan nu med en gooosig katt,

hänt extra och so..

har läxförhör i religion i morgon....också uuursch,

kan man väl saga !

aja det ska nog gå bra !


jag borde igentligen plugga,

men jag orkar seriöst inte det !


lusszebulle, pepparkaka&glögg=

finfiiiina grejjer det !



är faktiskt 13 december idag och det innebär

Lucia !

vi var och tittade i kyrkan på högstadiets lucia,

eftersom jag är en 7:A

jag orkade inte vara med !

jaag var med på den 1:a övningen...

mamma gjorde kransarna (;

hon&sin blommsteraffär (:



ne, nu ska jag titta på "årets hjältar".

ganska bra pris !

tittade på det förra året !


lusse lelle, lusse lelle, 11 nätter före jul...:)


BECUSE YOU'RE AMAZING,

JUST THE WAY YOU ARE, <3

Ovido - Quiz & Flashcards