feliiciiafliink

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Felicia - 7 januari 2011 18:52




FREDAG idag ;D
Fast så värst roligt är det endå inte...

Skolan börjar ju snart !

Visst, det är på tisdag, men det är inte långt dit alls !

Just nu så har jag och Caroline ett väääldans långt och

trevligt samtal i chatten på facebook (;

Allt ifrån 3-års kalas till naglar, nagellack, skor,

väskor och rosa !

Hehe hon har vart hos min lilla prinsessa idag,

för dom har haft öppethus idag (:

men eftersom vi inte träffas så himmla ofta så är vi hellre där själva (;

Myyyyyyys !

Let's dance börjar ikväll också,

så blir väl att glo på det då !

Av Felicia - 7 januari 2011 12:44




nu sitter jag och tittar på peak season marathon (:

Jag bara ääälskar det !

Hahaah det är heelt klart bäst (;

Har ätit biff och potatis för en stund sen...

Peak season håller på enda till 3, men vi

får se hur länge jag orkar titta (;

Eller om jag ska hitta på nåt annat (;


Nej, nu tog reklamen slut (:

Av Felicia - 7 januari 2011 10:36



bara så att ni vet så kommer alla inlägg idag vara dag 6.

För idag ska jag skriva om min dag.

Hade lite sovmorgon i morse (:

Heheh min bror kom upp och väkte mig typ 5 i 10...

Han bara "äru vaken ? Mamma åkte för en timme sen "

Hahahah och jag "tyckte" att jag hade tittatpå klockan

alldeles innan som jag hade gjort och då tyckte jag att

klockan var 08.48, men den måste ha vart 09.48

Är man sämst eller vad ?!


Nej, men dagen är lite bra också, för nu är det jue bara

en dag närmre tills jag får hem min ONEPIECE !

KÄÄRLEK PÅ DEN !!!

Aja, nån som vet ?

Pappa sade att Bring skulle skicka hit den, men i så fall så

borde den väll komma i postlådan ?

Jag vet i alla fall inte om Bring har att "lämmna till en affär"

och sen lär vi åka och hämta ut den där....

Jag *hoppas* att den kommer i postlådan och SNART !


Kommer flerea inlägg sen (:

Ovido - Quiz & Flashcards