feliiciiafliink

Alla inlägg under november 2010

Av Felicia - 30 november 2010 19:30




ja, igår hade vi läxförhör på biologin...

HEHE kan man jue säga !


inte pluggat på det en gång ens innan,

liite slarvigt enligt mejj


aja på fredag har vi i alle fall religionprov..

ganska lätt (;

får väl hoppas att det går bra i alla fall !


jag ska ha miiiiinst VG !

det har jag haft på alla prov, utom 2

då jag har haft VG+ (:


lite *stolt* men endå, det har knappt gått en termin +

att jag bara går i 7:an...


aja nu ska jag titta på halv åtta hos mig,

när dom denna vecka har grill-tema i stockholm (:

Av Felicia - 28 november 2010 17:20




hahah,

ja vi har för tillfället religion i skolan,

och där har vi tyyp nyss lärt oss att advent

betyder ankomst.

jo, det är faktiskt så !

1:a advent idag,

det betyder att det inte är såå himmla

långt kvar till jul...


det är ganska mysigt, men snön kan också

vara vääääääääldigt dryg och blaskig !


idag har det inte hänt så mycke (;

bakat lite men mest tittat på tv, och

setat vid datan...


går man i skolan hela veckorna så blir man

faktiskt VÄLDIGT trött,

försöker jag att få min mamma att förstå...

men dom är veerkligen som dom är !

ibland det bästa som finns,

och ibland helt värdelösa !


aja ha det gött (:

Av Felicia - 27 november 2010 15:49




sitter och väntar på att maten ska bli klar...

äter lite goodis under tiden (:


har vart en sväng till uppsala idag.

vart inget köp, förutom till clara,

som fyller år snart...

menmen fick äta gott på max, endå ;)


dekorerade mina fina pepparkakor igår,

kommer en bild sen (:


nu ska jag försöka mej på att göra bloggen

mer julig,

med ett jultema (:

Av Felicia - 25 november 2010 19:54




har blååst storm idag med som typ

hela veckan (;


har nyss bakat pepparkakor (:

gick ganska bra !


ja, det får bli ett kort inlägg

för datan döör snart...

Av Felicia - 24 november 2010 19:43





hejsan,

ja det har jue vart skola idag oxå...

det går väl för det ganska bra (:


sitter och äter glass nu (:


haft skidträning, nyss (:

det var treevlans !

fast vääldigt jobbigt med skate i lös-snö..

Av Felicia - 23 november 2010 19:54






ja idag har det vart skola och tandläkaren....

uuursch !


gick bra endå, tkr jag !

hade utvecklings-samtal igår och det såg

vääldigt bra ut !

*stolt*


aja nu böörjar det bli skiitkallt ute!


skriver som jennie att jag gärna skulle gå i ide nu,

och slippa vintern...

kallt, möörkt och snö !

snön KAN vara mysig, men inte

när det är varmt och nästan regnar...


ny kille i klassen idag också

 någon Tobias Pihl !?

aja han var väl kanska ok..

alla är nog tillbaka-dragna första dagen i en HELT

ny skola !


hk och muffinsbak idag då (:

muuumma !

kladdkaksmuffins, <3

mmm vad gott !

8st var !

inte dåligt heller (:


ha det göttt (:

Av Felicia - 21 november 2010 19:02



har  precis druckit upp lite glögg och ätit nåra

pepparkakor (:

muuums !

idag har jag inte gjort så mkt...

var med upp och tittade på km i morse (:


sen har man jue glott på tv,

och tittat på hellner (:

duktig pöjk där !


har även gått en sväng och

stäädat på mitt skrivbord...

dar fanns inte bara EN SAK må jag säga...

menmen bra varte i alle fall (:


tittar även på julstrul med staffan och bengt,

en gammal julkalender

som är ganska roolig (:


TIPS !

jag har fått för mej att jag ska skaffa converse...

har hittat en jättebra sidda på internet där

dom bara kostar 315kr...

men den är inte från sverige.

så nu behöver jag tiips !


Av Felicia - 20 november 2010 19:35



jag vill bara skriva att om jag inte bloggar vissa dar,

så har jag inte haft något särskillt att skriva om (;


aja till dagen !

har inte hänt så himmla mycket idag...

har fixat lite blommor och gjort finfint på

rummet (:

bytta gardiner också !

treevlans, eller inte (;

men fint varte !

hängde även upp dom sista sakerna på väggarna...


ha de bra !

Ovido - Quiz & Flashcards