feliiciiafliink

Alla inlägg under juli 2011

Av Felicia - 31 juli 2011 09:39

Tja Tja bloggen! Ligger just nu i baksätet i vår stillastående bil här i Norberg... Starten går 5 över 11... Nu vet ju såklart inte nu vad jag gör här men det ska jag berätta för er nuuuuu. Pappa ska cykla cykelturen? Ajaa tror att det var så! Update senare ! Internet var fett snabbt här!!!

Av Felicia - 29 juli 2011 12:05

Klockan är 12.05 och jag har redan vart hos tandläkaren&frisören! Mitt hår vart bäst! Tunt&uppklippt, så som det ska va! Ikväll ska vi ju bort på kalas, så då kanske det slinker på nå nya kläder eftersom det för tillfället är ganska så varmt ute, men jag sitter inne ändå... Hur ska detta bli?! Men så mycket fint väder har det inte varit heller! Aja, PUUUUSSS

Av Felicia - 29 juli 2011 11:57

Så! Nu finns detbilde och sånt i datan!!! Så nu kommer det lite bilder! Har inte bild på all shopping, men jag berättar för er om det kommer med på nån outfit!

Topp, GinaTricot

      

Kofta, H&M 

Kjol, Cubus

    

Linne H&M

  Converse!!!  



Mat: på måndagen var vi slöa så vi gick till ica och köpte egengjord sallad! Min bestog av fetaost&räkor som bas!

  Man får alltså välja själv så gör dom iordniong den direkt!


  Skyview   Utsikten från hotellrummet   Ben&Jerry glass   Världens godaste choklad!!!



  Mina kassar och.......   2kilo choklaaaaaaaaaaad! Bäst man är! Minbaramin!


Av Felicia - 28 juli 2011 20:55

Tjenare! Denna kväll har tillbringats med jennifer! Vart dock inte så himla länge eftersom jag är trött fortfarande&ska upp tidigt imorgon... Glor lite på Ernst nu, sen vet jag inte riktigt hur det blir! Kan lova att det blir en lugn kväll i alla fall. Puuuussssssssss

Av Felicia - 28 juli 2011 20:55

Tjenare! Denna kväll har tillbringats med jennifer! Vart dock inte så himla länge eftersom jag är trött fortfarande&ska upp tidigt imorgon... Glor lite på Ernst nu, sen vet jag inte riktigt hur det blir! Kan lova att det blir en lugn kväll i alla fall. Puuuussssssssss

Av Felicia - 28 juli 2011 15:00

Tjenare! Idag har det inte hänt så mycket alls... Försöker fortfarande ta igen mej sen vi var i Stockholm... Och det hjälper ju inte riktigt med att vakna klockan halv 9, men är det varmt så är det! Imorgon klockan 08.15 ska jag vara hos tandläkarn också... Sen ska jag klippa mej vid 10! På kvällen blir det kalas! Lovisa blir 9!!!!!!!!!! Bilder på inköpen och från resan kommer !

Av Felicia - 26 juli 2011 09:04

Igår vart det inte Vasamuseet... Kanske blir först idag istället! Igår var vi in på riksmuseet och aqarium. Idag blir det grööööna luuuuund! KulKul!

Bilder kommer när vi kommer hem! Vi åker ju hem idag, nån gång :) Har även fått ett par skor, köpt 2linnen, 2koftor, 1par leggins&en kjol   

PUUUUSSSSSS 

Av Felicia - 25 juli 2011 11:35

TjoTjo! Här är det helt värdelöst! Haha men snart ska vi in på Cosmonova och se på nån film :) Fast såå intressant för just mej är det inte. Filmen kanske blir bättre!

Ovido - Quiz & Flashcards