feliiciiafliink

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Felicia - 5 januari 2011 14:11



Ett kort på mig och mina vänner...

Ska jag vara ärlig, så har jag inte många kort på mina nuvarande kompisar...

Men ni får några gammla från gottland, och kanske nå annat (:

Om någon av mina vänner inte är med så har jag inget kort på dig på datan.


Vart en väldigt gammal bild.

 

(har ingen nyare bild på mig & mina vänner)

Har såklart flera vänner, men ingen bild på min data. 

Av Felicia - 5 januari 2011 13:58




har inte hunnit med att göra så himmla mycket idag (;

har ätit hamburgare från pellans (:

Muuuuummmma !!!!!

Hahahahah,

pappa är hos tandläkarn, så nyss har jag

skrivit på en sånhära lite typ "handdator"

som postgubbarna har (;

snacka om att det var svårt att skriva !

Hahahah,

fult som en gris varte när jag skrev också,

såklart ((:

har även gjort ett födelsedagskort till min lilla prinsessa <3

på hennes önskelista hade det stått rosa klänning.

det var vad hon ville ha !

men av mig ska hon få nagellack,

jaa jag vet hon blir bara 3 men det lär börjas i tid !

skrev upp allt vi gillade på en sida i kortet,

det vart :

Nagellack

Skor

Rosa

Väskor !

Haha, nej skrev faktiskt inte rosa,

men hela kortet vart det !

Ursch !

att alla ska växa så fort !

men !

Isabell ska få ett syskon vid

25 mars !

en till beeeebiiiiiiiis !

I LIKE ! ((:

"min lilla favorit flikka"



my favourite giirl ! ((:  

  

Kortet ((:

ikväll ska mormor och morfar,

farmor och farfar komma och äta.

får se om det blir ett inlägg till.


(till alla nyfikna)

Så fick vi tassimo smaker av posten.

alltså till en kaffemaskin.

typ cappuchino, carte dor choklad , marabou osv.

Av Felicia - 5 januari 2011 10:54



Det är inte så svårt att lista ut !

Jag heter ju Felicia Flink, 

så då varte feliiciiafliink.bloggplatsen.se

det vart med 2 iin för att det andra 

var upptaget.


INGET KONSTIGT ALLS


(bytte header igår också...

kan inte bestämma mig vilken jag ska ha !)

HJÄLP ?! (:

Ovido - Quiz & Flashcards