feliiciiafliink

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Felicia - 10 januari 2011 17:42




Är hos jannifer nu !

Hon sitter här bredvid och äter lite mat (;

Snart drar vi hem till mig och byter om lite,

sen blire spåret och skidor för heela slanten !

Me like (;

Av Felicia - 10 januari 2011 13:08




nu är jag hemma igen !

Jennifer, Luacs & Oskar spelar bowling

på kinect !


Oskar ramlar ner från sängen "JÄKLAR"

Hahahahahaah,

asgarva gjorde vi andra !


Shiiiet vad rooligt det ser ut !

Men aldrig att jag skulle spela med massa publik !


Har ätit tunnbrörulle nyss också (:

Av Felicia - 10 januari 2011 10:34



uuursch !

Sista dagen på love !

Skola i morgon....

INTE ROLIGT !


Just nu sitter jag och tittar på MTV.

det är fantastic music videos.

Har inte vart en enda bra låt på en halvtimme !
Hahah, nu vart det Gaga, annars har

det inte vart en enda låt som man känner igen (;

Hoppas jue på "Fuck You" eller nån rolig låt (;

Hahah, det bästa skulle endå vara Justin Bieber (:



Aja, hoppas att min onepiece kommer hem idag också (;

*Längtar*


Håller på att smsa med Jennifer också, ska kanske dra dit om en stund (;


Av Felicia - 10 januari 2011 10:30


Ja, ett foto från idag.

Ni får ett från sent igår kväll istället (:

  

Hahah, vi sprang och hoppade lite i snön (;

Ovido - Quiz & Flashcards