feliiciiafliink

Alla inlägg under februari 2011

Av Felicia - 28 februari 2011 18:05




Den nya headern jag har setat och gjort i ca. 25min funkade ! Tro det eller ej, men alla går inte att spara eller jag menar att det inte går bara, helt enkelt !

Aja, första dagen i skolan gick väl endå ganska bra ! Är det bara jag som har så, eller har jag "skrivit" och "publicerat" 2 st lika dana inlägg i morse ?! Vad jag minns skrev jag bara ett ! Haha, aja det får väl gå endå !

Av Felicia - 28 februari 2011 07:00


Skoola idag ! Taggad ? Nej, skulle inte tro det ! Ursch !

Dagens outfit

  

Reprisbild

Av Felicia - 28 februari 2011 07:00


Skoola idag ! Taggad ? Nej, skulle inte tro det ! Ursch !

Dagens outfit

  

Reprisbild

.

Av Felicia - 27 februari 2011 19:25

 



*Två tjejer står och småpratar när den ena plötsligt sjunger:


- I will be popular !

- How ?

- I'm going to dance alone

- Where ?

- In the club

- Oh my god !

 

Fattar ni ? Om inte, så får ni kommentera !

Av Felicia - 27 februari 2011 11:57



Lovat är lovat ! Här kommer bilder från bowlingen, ni får bara några för det tar så himmla lång tid att ladda upp massa bilder ! Ni får även bild på 2st vääldigt goda efterrätter från resturangen KORFU i uppsala   

            

Av Felicia - 27 februari 2011 11:54


Nymålade naglar !

  

Av Felicia - 26 februari 2011 11:56




Nu ska jag snart åka och *leka* med min "lilla" söta kusin Jennifer !    Det kommer bli kul, kan jag looova ! Haha, läänge sen jag träffade henne kan man säga ! Bjuder på en göllig bild !

  

Av Felicia - 26 februari 2011 09:51



En sammanfattning av kvällen är : skitkul !    Kommer komma upp bilder senare idag, eller imorgon om jag har tid och lust ! Tid har jag, men vet inte om jag har sån värst stor lust, inte just nu i alla fall. Aja, jag kom absolut sist på bowlingen, men jag var duktig för jag hade inga staket ! Haha, det tycker jag var duktigt ! Jag hade mer poäng än min bror i första, även fast han hade staket ! Aja nu ska jag dricka upp min marabou tassimo cholkad   

Ovido - Quiz & Flashcards