feliiciiafliink

Alla inlägg den 8 januari 2011

;D

Av Felicia - 8 januari 2011 20:53



nu är jag hemma !

Sitter och tittar på fångarna på fortet (;

Kampsportarna vs. curlinglaget


Det vart lite inköp som jag trodde,

med betoning på lite !

Ett ljusrosa linne, ginatricot, 99:-

En ljusgul cardigan, ginatricot, 199:-

  

Den är hur mjuk som helst !

Hahah, kommer kanske nån bild från kalaset imorgon (:


Ska fortsätta titta nu (:

Av Felicia - 8 januari 2011 13:08




Ja, vi tar en dagesn outfit nu, ni har redan fått

dagens +&-.


(sne bild)

  


Kände för att locka håret också, så det vart så (;

 (sne biild) ;D  

Av Felicia - 8 januari 2011 09:37




Lördag idag då (;

Skööönt !
MEN !!!!
Bara en dag närmare skolan som är -

En dag närmare min onepiece som är +

 

Hahahah (:

HAr nyss smsat med paula ((;

Hon väntade på att matilda skulle vakna och då tyckte jag att paula

skullle bita henne i näsan och nypa henne i tån ;D

*jag är alltid busig*


Nej, men jag ska ju på kalas ikväll (;

Min lilla prinsessa (y'

Ska få shoppa lite också (;

Blir troligtvis i alla fall en sak jag köper, om den finns (;


Av Felicia - 8 januari 2011 09:35



på dag 7 står det att jag ska skriva om min syster...

Men jag har ingen !
bara en bror som heter Lucas och är 9 år.

Ovido - Quiz & Flashcards