feliiciiafliink

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Felicia - 15 januari 2011 12:11



nu har jag ätit pizza och spelat lite sports

på xbox, kinect (:

Nu väntar jag på att pappa ska bli klar så att jag också

får duscha ! (:

  

Det blir detta, fast ett par svarta treggins istället för

bruna leggins (;

Och mer plattat hår, det kan jag lova ! (;

Av Felicia - 15 januari 2011 10:42




Lördag idag,

som ni vet ska vi jue på hockey lite senare

Runt 2 skulle Niklas och Therese komma förbi,

och sen skulle vi bege oss mot gävle (:

Vi ska äta på typ churtstreet eller nåt först,

om vi får något bord,

annars äter vi någon annanstans !

Just nu sitter jag och tittar på tv  och

myser i min ONEPIECE !   

KÄÄRLEK PÅ DEEN !!!!

Ska väl dscha lite senare sen blire att fixa lite (;

Kanske kommer en dagensoutfit sen (:


Av Felicia - 15 januari 2011 10:39




NU är jag medlem på tuggummi.se ! (:

Där kan man samla poäng och få tuggummin hemskickade

helt GRATIS !

http://www.tuggummin.se

Vi får väl se när man har samlat ihop nog med poäng

för att kunna "beställa" hem något (;


Av Felicia - 15 januari 2011 09:27




MIN FAMILJ

ja, idag ska jag skriva om min familj (:


Den består av mamma, pappa, bror & jag (:

Mamma heter Susanne och är 37 år gammal och

jobbar i sin egna blomsteraffär här i tärnsjö.

Pappa heter Jörgen, 42 år och jobbar på Nässja

plantskola utanför färnbo.

Bror, Lucas, 9 år går i klass 3 i Tärnsjö skola

Katt Gosan, 3 år - har helt fel namn

Katt Skruttan, 1 år - har också fel namn, det är en kille (;

Vi bor allesammans i vårt hus (:

Ovido - Quiz & Flashcards