feliiciiafliink

Alla inlägg under mars 2011

Av Felicia - 31 mars 2011 14:24



Slutade 10 över 1 idag ! Snacka skönt ! Vi hade håltimme sista timmen ! Vilket var en gympalektion ! var hemma runt 2 för jag har så snälla morföräldrar som kunde hämta mej vid skolan ! Shiiiiit! dunk, och så skakade det lite ! Dom håller på att fälla massa träd, alldeles bredvid vårat hus ! Så när jag kom hem stog skogsmaskinen på våran gård ! Men det blir väldigt skönt, för vi får bara massa mera sooooool   

Av Felicia - 28 mars 2011 18:53



"Nu är det sommartid så nu får man köpa glass" haha, var just så pappa sade när vi var i affärn nyss och köpte lite glass för GB har en hel del nya glassar ! Jag valde en cornetto-strut med hallon   

 

Av Felicia - 28 mars 2011 15:56



Är VERKLIGEN på blogg-humör just nu ! Fråga inte varför, för det får du endå inget vettigt svar på    Det är i alla fall 100000gånger skönare nu när det är bart ute så man kan cykla till/från bussen ! Kommer hem ca 20min tidigare ! Aja har nyss ätit lite mellis och ska nu börja skriva på min "uppsats" på ca.80 ord om nån skit-engelska-bok. Wish me luck !

Av Felicia - 28 mars 2011 07:02


Tjenare Tjenare ! Har nyss ätit lite frukost och sitter och glor lite på tv nu   

Ska väl dra mej mot skolan om ca.20min

  Reprisbild.

Av Felicia - 27 mars 2011 18:25



Nu ska jag snart dra mej mot folkan med pappa för att titta lite på bio ! Möter upp Jennifer och farmor där, vad jag vet sen kan det alltid komma nån mer rolig människa    Sanne skulle med först, men hon har blivit magsjuk... URSCH !

Av Felicia - 27 mars 2011 13:37

BILDBOMB !   

  Nytt nagellack !, fick av mamma, från Karlssons   Nymålade naglar !

  Lösnaglarna jag skrev om igar ;)

Materialet

  Passionsblomma !   Passionsblomma

Blomarrangemang som vi har just nu i tvrummet       Mitt lördagasgodis !   Mitt nystädade skrivbord   Gamla lösnaglar     

Av Felicia - 27 mars 2011 10:37



Cha cha ! Sitter här i min onepiece, alldeles nyduschad  ! Har nyss fått reda på att vi ska åka en sväng till Karlssons    Haha, kanske blir nå godis till ikväll med hem ? Ska på bio då ! Hur många lingon finns det i världen .

Tjo bre !

Av Felicia - 26 mars 2011 14:04



Tjenare mannen ! Har nyss kommit hem efter en promenad ute i det vårfina vädret ! Det finns ju inte så himla mycket snö kvar ute nu ! Vart inget inlägg igåt för att jag var helt slut ! Vi hade haft bip-test på gympan  och då blir man helt slut    Har även städat mitt skrivbord ! Har även målat nya lösnaglar ! Kommer upp bild sen !

See you later aligater !

Ovido - Quiz & Flashcards