feliiciiafliink

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia - 18 januari 2011 16:05





skolan idag...

inte så mycket annat !

Eller jo,

har vart till tandläkarn...

NU ska jag i alla fall inte dit förrns om 3 månader ((:

*happyface*

HATA TANDLÄKARE !

Det gör jag, vet inte varför (:

Kanske för att jag blivit illa behandlad av en ?!

Hahah, nej men åter till min dag (;

Skooola och typ inget annat.

Elevens val-Bild= inte kul !


Ska äta lite lassagne snart, mummmmma ! (:

Ha det bra <3

Av Felicia - 17 januari 2011 16:19






mitt första blogginlägg...

Ska jag vara ärlig så tycker jag inte att det är så himmla speciellt.

Kanske inte att jag skulle

skriva precis lika,

om jag skulle skriva om samma dag igen.

Eller så är det det att jag är van med att

blogga nu, och

då lär man sig massa saker på vägen,

som vad man ska skriva osv osv.

Av Felicia - 16 januari 2011 10:45




Kom ihåg att bli medlemmar på

http://www.tuggummin.se


Av Felicia - 16 januari 2011 10:36




Min favoritblogg (:

Jag lär nog säga att det är Kenzas.

Jag vet inte varför, men jag gillar den (:

Av Felicia - 16 januari 2011 10:26




VIIIINST !

5-0 !! :D

2 mål i första perioden

1 mål i andra perioden

2 mål i sista perioden, på 9min.

I sista perioden så gjorde en dommare illa sig (;

Han började blöda ur munnen !?

Hahah, så då vart det ett låångt uppehåll,

men sen åkte han ifrån isen med världens fläskläpp (;

Jocke var faktiskt ganska duktig endå...

Dom andra i Skelefteå var inte heller så bra (;

Jocka vart i alla fall Skelefteås "Bäste spelare"

I Brynäs så gjorde Silfverberg det sista målet ! (:

Nummer 10, Johan nånting vart Brynäs "Bäste spelare"


Trevligt sällskap och allt var det !

Rickard och Malin följde också med och åt mat (:

Som inte var planerat från början (;

Vi åt ju på Church Street Saloon först !

Superdupermegafett gott !

Först fick man äta jordnötter och slänga allt

skal på golvet (:

Stackars dom som lär städa där !

Jag åt nå "hamburgare med dollar"

Dollarn var hemma friterade runda, platta

potatisbitar (:

Sen varte 5 mini kulor med glass och massa lösgodis

till efterrätt (:

Muuummmma !!!!!!!


Riiiktigt lyckad kväll med VINST och allt ! (:


Av Felicia - 15 januari 2011 12:11



nu har jag ätit pizza och spelat lite sports

på xbox, kinect (:

Nu väntar jag på att pappa ska bli klar så att jag också

får duscha ! (:

  

Det blir detta, fast ett par svarta treggins istället för

bruna leggins (;

Och mer plattat hår, det kan jag lova ! (;

Av Felicia - 15 januari 2011 10:42




Lördag idag,

som ni vet ska vi jue på hockey lite senare

Runt 2 skulle Niklas och Therese komma förbi,

och sen skulle vi bege oss mot gävle (:

Vi ska äta på typ churtstreet eller nåt först,

om vi får något bord,

annars äter vi någon annanstans !

Just nu sitter jag och tittar på tv  och

myser i min ONEPIECE !   

KÄÄRLEK PÅ DEEN !!!!

Ska väl dscha lite senare sen blire att fixa lite (;

Kanske kommer en dagensoutfit sen (:


Av Felicia - 15 januari 2011 10:39




NU är jag medlem på tuggummi.se ! (:

Där kan man samla poäng och få tuggummin hemskickade

helt GRATIS !

http://www.tuggummin.se

Vi får väl se när man har samlat ihop nog med poäng

för att kunna "beställa" hem något (;


Ovido - Quiz & Flashcards