feliiciiafliink

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Felicia - 31 januari 2011 18:21




är snart slut   

sista dagen idag jue !

Denhär månaden har vart ganska bra !

Lov i början, och sen lite skola !

Träffa kompisarna igen efter lovet,   

skulle inte dom finnas i skolan skulle det vara

helt lönlöst att gå dit dag in och dag ut,

vecka efter vacka (:

Därför är jag tacksam för mina vänner !

Tillbringat ganska mycket tid med min

underbara kusin också   


Inte så mycket bråk och problem heller ...

Riktigt skönt


Så en sammanfattning är : Sjuktbra !!!!!!!

Av Felicia - 31 januari 2011 18:09

 


HUR (?!) kan man skratta så himla mycket på

en bussresa på cirka 20 min ?

Jo med roliga personer så är allt möjligt !
Bussen hem har nog vart det roligaste på hela dan !

Nästan lite konstigt ?!

Hahah, men annars var det en väääldigt lugn dag i skolan !

Sköönt   

Inte mycket jobb alls !

Hur ska detta gå ?!

Om man inte ens behöver jobba på lektionerna ?

Ganska skönt i alla fall   

Skridskor för sista gången på gympan

Gick jättebra !

Vi spelade "match"

Hahah, alltså vi 6 tjejer (;

Sen kom det stora "feta" hockeykillar och skulle spela

med oss, så då vart det alla tjejer mot dom 2.

Vi vann nästan !

 

Nej nu ska jag fortsätta titta på töntklubben   

(Glee)

Ovido - Quiz & Flashcards