feliiciiafliink

Alla inlägg under juli 2010

Av Felicia - 31 juli 2010 15:54

Hejsan,

jag är ledsen att det inte blivit så många inlägg,

men jag tar alla nu ;)


Tisdag:

Var till älgparken mitt på dan, sen ut på 

häsen och grilla på kvällen! :))


Onsdag:

Hämta nya bilen i Enköping.


Torsdag:

Kommer inte ihåg ;P


Fredag:

Åkte in till Uppsala och handlade lite! ;)

Skojjsigt!


Lördag (idag)

Jag har packat och målat och tittat på tv ;)

Drar till Lofsdalen i morgon! :))

Skiitkul!

Vi ska typ vandra och fiska öring ;)


Ha det bra!

PUUUUUSS

Felicia

Av Felicia - 26 juli 2010 14:58

Hejsan,

idag har vi vart till Valbo.

Vi hade det trevligt och handlade lite ;)

Jag fick ett par pumaskor från skohuset!

Riktigt snygga!

Vita&rosa!

Roligt vare i alla fall!

När vi hade shoppat färdigt åkte vi till

City Gross och handlade lite mat :)

Riktigt roolig affär!

Nu tittar jag på tv, och sitter vid datan!


PUUUUSS

Felicia

Av Felicia - 23 juli 2010 12:43

Hejsan,

idag så har jag städat rummet!

Jag tycker att det vart vääldigt bra!

Fast det är jue aldrig roligt att städa...

Speciellt inte när man har mycket stökigt

rum.

Men nu är det i alla fall klart ;)

Nu vet jag inte vad jag ska göra...

Lite senare ska jag duscha sen till mormor

och morfar och äta en "sommartallrik",

som består av korv och potatis som är olika

tillgjord.

DEN KALLASTE DAGEN PÅ HELA SOMMAREN!

Haha!

Jag tycker inte att det passade så just bra med idag,

för att det är jue skiitkallt!

Aja man FÅR ju i alla fall titta på tv...

Jusr ja! Det vart ju inget inlägg igår, men det enda

roliga som hände då var att jag och pappa var och

köpte en ny bil! :)

Vi får nog hämta den nästa vecka :)

Den var jättefin!

Liten, snabb&sköön! ;))

Nej nu ska jag gå,


PUUUUUUSSS :*

Felicia

Av Felicia - 21 juli 2010 18:27

Hejsan, 

ja som ni har märkt så vart det inget inlägg igår...

Jag kom hem från Örebro vid 12, halv 1.

Farbror kom och fikade lite! ;)

På kvällen följde jag och Lucas mmed mormor&

morfar ut på en utflykt! Vi åkte till Ön och var där&kika

lite ;)

Idag så har jag vart med Paula hela dan...

Vi har bakat, badat och buusat! :))

Vi bakade cupcakes! 

Jättegott :)

Paula skulle till Emelie&sova för en stund 

sen, hennes föräldrar skulle på bingo och skulle 

därför bli sena.

Så det var bara att åka hem!

Så nu sitter jag här och har tråkigt!


PUUUUUUSS ;*

Felicia

Av Felicia - 19 juli 2010 19:59

Hejsan,

ja vädret vart inte så bra i dag heller...

Så det blev inget bad.

Vi åker jue hem i morgon.

Menmen.

Vi shoppade i stället på stan, alla affärer hade ju

öppet idag för att det är måndag.

Jag gick med pappa idag!

Jag fick lite saker:

ett armband: Ur och penn, 25:-

ett halsband: ur och penn, 30:-

ett par örhängen: ur och penn, 20:-

Ett par solglasögon: ur och penn, 50:-

En klänning: Gina tricot, 49:-

En tunika: gina tricot, 49:-

Ja det var nog det!

Lite senare åkte vi till Gustavsvik och spelade

lite äventyrsgolf ;)

Riktigt rooligt! :))

Nu tittar jag på lotta och äter godis!


PUUUUUUSS
Felicia

Av Felicia - 18 juli 2010 21:33

Hejsan,

ja idag har det ju inte vart så varmt, i alla fall

 inte här. Så det blev inget bada idag heller.

Vi åt frukost vid halv 9, det var gott!

Sen gick vi upp på rummet och titta på tv

tills klockan närmade sej 11. Då trodde vi

att dom öppna på stan, men tydligen inte.

Så vi åkte en sväng till Marieberg förrst!

Fast vi handlade inte så mkt där ;)

Efter en stund åkte vi till stan igen :)

Dom öppnade 12.

Jag köpte:

2toppar: på Cubus, 149:- för båda

4nagellack: Cubus, 2 för 39:-

1bikini överdel: Stadium, 150:-

3bikini byxor:Inter sport 49:-/st

Goodis!

Sen så gick vi på Shrek3 i 3D!

Den var asbra!

 Nu kommer det lite bilder ;)


Jag i 3D-glasögon!

     


PUUUUUUSS

Felicia  

Av Felicia - 17 juli 2010 17:47

Hejsan,

ja nu är vi i Örebro!

Vi åkte vid halv 1 och kom hit till halv 3.

När vi kom så stack vi till marieberg direkt!

Det vart lite shopping, men inte så mycket.

Det kommer bli mycket mera shopping!

Jag köpte ett halsband med en tårtbit som berlock

Och 2st pappark med nagel-dekorationer.

Nu kommer bilder:

 


PUUUUUSS

Felicia  

Av Felicia - 17 juli 2010 09:29

Hejsan,

igår kväll var vi ju på kalas!

Jätte roligt!

Jag fick jue träffa min lilla busunge :)

Vi  hade det vääldigt trevlans!

Tårta,kakor och massa meloner!

När vi kom hem så var det bara att börja packa!

Nu är packningen klar :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik! :))

 Jag lovar att det kommer ett till inlägg sen!


Liam och LInn får stå för dagens bild! ;)

  

PUUUUSS

Felicia

Ovido - Quiz & Flashcards