feliiciiafliink

Alla inlägg den 29 juni 2011

:)

Av Felicia - 29 juni 2011 18:43

Dålig uppdatering från min sida men ni är inte så mycket bättre själva ! Ni har slutat helt med att kommentera och det kan vara skönt att veta att nån har egna tankar och vågar säga vad dom tycker ! Ni kan säga vad som är bra/dåligt och vad jag ska blogga om ! Igår: Therese kom med Felix, Clara & Liam och firade mej :) så då vart det massa myyys med Liam. Idag: Åkte tIll Skantzö bad & camping med mormor och morfar ! Så idag vart det sol och bad i några timmar. Ska jag vara helt ärlig så är jag röd som en kräfta igen ! Fast inte på magen denhär gången utan på ryggen & baksidan av mej ! Aja om det blir regn kanske ni får bilder från födelsedagen också ;) Alltså på presenterna.

:)

Av Felicia - 29 juni 2011 18:43

Dålig uppdatering från min sida men ni är inte så mycket bättre själva ! Ni har slutat helt med att kommentera och det kan vara skönt att veta att nån har egna tankar och vågar säga vad dom tycker ! Ni kan säga vad som är bra/dåligt och vad jag ska blogga om ! Igår: Therese kom med Felix, Clara & Liam och firade mej :) så då vart det massa myyys med Liam. Idag: Åkte tIll Skantzö bad & camping med mormor och morfar ! Så idag vart det sol och bad i några timmar. Ska jag vara helt ärlig så är jag röd som en kräfta igen ! Fast inte på magen denhär gången utan på ryggen & baksidan av mej ! Aja om det blir regn kanske ni får bilder från födelsedagen också ;) Alltså på presenterna.

Ovido - Quiz & Flashcards