feliiciiafliink

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Felicia - 3 juni 2011 21:35

Just precis bara för att jag har så tråkigt nu och ligger i min säng och glor på Wallander som nyss har börjat !

    Överdrivet mörka bilder, men vad gör det om hundra år ?

Av Felicia - 3 juni 2011 19:53

Har nyss vart ute och grillat lite marshmallows !

Har även åkt en sväng med pappa, lucas, matte & oskar ! Vi var ut till Östa och spanade in kanoter !

Dom hade lagt ut ca  50/185 när vi var där... Efter tidsplanerna, eller ?


Men nu har jag ingen aning om vad som händer om jag ska vara heeelt ärlig ! Kanske fläta massa flätor i håret som jag sedan plattar imorgon bitti?! Blir nog så !


Av Felicia - 3 juni 2011 16:21

Idag är det dagen före Dagen med det stora D:et. Imorgon är det läderlopp i Tärnsjö ! Människor ställer upp och tävlar i "vårat egna" ganska stora triathlon. 185lag kan dom ta emot i år. Han Cyklar först, sen paddlar man & sen springer man tillbaka till Kyrkvägen i Tärnsjö. Roligaste dagen som finns ! lovar att det är mest folk i Tärnsjö då på hela året !


Dagen: Åkte med pappa in till Uppsala imorse! KulKul. Vart shopping på grääänby ! Aja, vart lite saker !

När vi kom hem släppte pappa av mej hos mamma direkt ! Där har jag: Snittat 200 rosor. Klippt näästan 200 band & knutit nästan 200 knutar.

Inför läderloppet säljer jag rosor med band utanför mamma. KOM & KÖP !

  

H&M 149:- 

    H&M 99:-   Kicks 70:-   Gina Tricot 149:-


Fick även en till klocka av mamma för att jag var där idag ! Denhär gången vart det en blåååå !

     

PUNKT.

Ovido - Quiz & Flashcards