feliiciiafliink

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Felicia - 12 juni 2011 14:25

Hej !

På morgonen vid 8 vaknade jag av en rejäl åsk smäll... URSCH ! Drog ur min tv och lite sånt och drog ner sen... Det läskiga avar att jag och lucas vaknade sammtidigt! Aja, det åskade & blixtrade sammtidigt några gånger , vilket är lite läskigt ! Jag är faktiskt åskrädd !


Idag har vi vart i Valbo ! Shopping botade min åsk-ångest lite men när vi skulle åka hem så hördes den igen... Fast jag har inte hört den nå mer sen jag kom hem !


Linne - JC - 100kr

   

Linne - JC - 100kr

     

Klänning - H&M - 99kr

 


ja, linnena är likadana fast olika färger ;)

Av Felicia - 12 juni 2011 14:25

Hej !

På morgonen vid 8 vaknade jag av en rejäl åsk smäll... URSCH ! Drog ur min tv och lite sånt och drog ner sen... Det läskiga avar att jag och lucas vaknade sammtidigt! Aja, det åskade & blixtrade sammtidigt några gånger , vilket är lite läskigt ! Jag är faktiskt åskrädd !


Idag har vi vart i Valbo ! Shopping botade min åsk-ångest lite men när vi skulle åka hem så hördes den igen... Fast jag har inte hört den nå mer sen jag kom hem !


Linne - JC - 100kr

   

Linne - JC - 100kr

     

Klänning - H&M - 99kr

 


ja, linnena är likadana fast olika färger ;)

Ovido - Quiz & Flashcards