feliiciiafliink

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Felicia - 11 juni 2011 21:38

Denna kväll har jag tillbringat i soffan med mamma & pappa och glott på sommarprararna & ätit jordgubbar, ostkrokar & druckit Vimto. Nu ska jag väll gå upp och glo på tv11, där det just nu är Humor som står på schemat !


KYYYSS

Av Felicia - 11 juni 2011 19:49


Äre bara jag som har sett Kissies video hon har lagt upp på bloggen från Youtube?

Den heter i alla fall Dagens man "Sture P". Den är nämligen från Östervålas skolas 9.ors spex !   

Haha snacka att man vart förvånad !   Bild från idag,

Av Felicia - 11 juni 2011 15:29

Hej !

Om ni nu har tagit er till min blogg idag & brukar läsa den ia vanliga fall så har ni säkert redan märkt att jag har en ny header & sommriga färger !


Kändes verkligen som om den behövdes fräshas upp lite ! Nu är det gjort !

Hade inte riktigt tröttnat på den gamla headern än, så den kanske kommer upp i repris senare nån gång !


Vad tycker ni ? HISS/DISS ?


(Har ni svårt att läsa med den ljusa texten så får ni kommentera så byter jag till en mörkare   

Ovido - Quiz & Flashcards