feliiciiafliink

Alla inlägg under mars 2011

Av Felicia - 16 mars 2011 20:17



  


  



Älskar er !  

Av Felicia - 16 mars 2011 20:12



rebecka

Tisdag 15 mars 17:56

Haha jag är också jätte dålig på att komma på namn och när man väl kommer på något skit bra tycker man, så är det upptaget :P


Svar; haha, jaa det är ju oftast så ! ;)



Kusin Jennifer

Onsdag 16 mars 15:16

va söt du är. står dig närmast åxå i vårt o torrt jag hoppas du vet det älskar dej min lilla kusin vitamin<3:)


Svar; Tack ! Du ska veta att jag kommer finnas för dej också 24/7, precis NÄR SOM HELST ! Älskar dej också !!!!   

Av Felicia - 15 mars 2011 17:52



Hmmm, svårt att lista ut ! Men jag har ytterst dålig fantasi, och hade inte så himmla mycket lust att leta efter ett bloggnamn just då    Nej, men jag heter ju Felicia Flink, men det var upptaget så det vart med 2 in på alla ställen i stället !

Av Felicia - 14 mars 2011 20:10



Matteläxa: check !

Fysikprov: inte check !

Svenska plugg: inte check !

Nej, jag har varit riktigt duktig som har gjort min matteläxa, som faktiskt är enda tills på torsdag ! *stolt* Haha, nej men just matteläxan är jag väldigt duktig med att göra i tid ! Bara vart skola idag, ointressant så det bara skriker om det !    Just det ! Har KIS-möte med åttorna imorgon, hoppas det går bra ! Haha, bara inte vi måste ta upp hur mycket som helst av det som händer nere hos oss sjuor ! Haha, nejdå det ska nog gå bra ! Vi är ganska många från 7:an, okej, inte så värst men inte flera än 6 i alla fall    sitter och gluttar på ullared nu, måste även påstå att min säng ser väääldigt ensam ut så det kanske blir att göra den sällskap om ett tag !

Puuuuussssssssssss   

Av Felicia - 14 mars 2011 16:17


jag heter kajsa felicia elisabeth flink 
fyller år den 22 juni, och iår blir jag fjorton.
jag älskar min katt !
min mobil är med mig i stort sätt jämt
min onepiece är helt klart min älskling !
jag hejar på brynäs i hockey.
mina vänner betyder allt.
jag har dansat
jag har en bror
jag kan inte leva utan musik



Nyaste bilden jag har !

  

Av Felicia - 13 mars 2011 19:41


jag heter kajsa felicia elisabeth flink
fyller år den 22 juni, i år blir jag 14

jag bor i tärnsjö

jag pratar svenska
jag älskar min katt
min mobil är med mej överallt !
min onepiece är min älskling
jag hejar på brynäs i hockey.
mina vänner betyder allt.
jag kan inte leva utan musik.


Bild får ni sen, det gick inte att ladda upp nån nu ;)

Av Felicia - 13 mars 2011 19:38

nu ska jag försöka igen.
jag lovar att jag ska fixa dethär nu !
i nummerordning och allt !

Dag 1 - Ett nytaget foto på dig & 10 intressanta saker om dig själv.
Dag 2- Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 3- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4- Det här åt jag idag / ska jag äta idag
Dag 5- Det här skrämmer mig
Dag 6 - Min dag
Dag 7- Mina syskon
Dag 8- Mina föräldrar
Dag 9- Något jag är stolt över
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina planer inför helgen
Dag 12- Varför du började blogga
Dag 13- En bild på ditt hem
Dag 14- Ett minne
Dag 15 - Min favoritblogg
Dag 16 - 15 favoriter
Dag 17- Killen i dina drömmar
Dag 18- En låt som väcker känslor
Dag 19- Min favorit plats
Dag 20- En bild du inte kan ta dina ögon ifrån
Dag 21- Min favorit film
Dag 22- Någon vacker
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Den här månaden
Dag 25- Något jag vill ha
Dag 26- Min favorit låt
Dag 27- Dethär är kärlek för mig
Dag 28-Ett foto på dig från förra året och ett från i år, hur har du förändrats?
Dag 29- Det här saknar jag
Dag 30- Min dag i exakt detalj

Av Felicia - 13 mars 2011 19:20



Vart till Kungsberget idag och åkt lite skidor ! Vart inte så himmla många åk, för sjutton vad man fick ont i vaderna !!!!!  Haha, nej men åkte lite i alla fall ! Ganska lagom varmt och allt ute också ! Inte var det överdrivet med folk heller, vilket var braaa   


Katastrofen i Japan skulle man väl endå inte vilja råka ut för ?! TUR att det inte kan bli så så lätt i sverige ! Jordbävning, tsunami, explosioner & vulkanutbrott ?!  Ursch vilken skit det kan bli i denna värld !

 

Ladda inför solsidan  och skolan imorgon nudå !

  

Ovido - Quiz & Flashcards