feliiciiafliink

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Felicia - 6 mars 2011 19:46



Nu har jag : ätit, vart hos jennifer, vart på kalas & gått en sväng med pappa    Mysigt ! Har vart till mormor och morfar och grattat morfar som fyller år på tisadg ! Hann även med att vara hos jennifer i några minuter innan och nu har jag nyss varit ute och gått med pappa, som jag nu har gjort 3 kvällar irad !    *stolt* det händer inte ofta, kan jag lova er ! Ladda inför solsidan nu, och sen "tagga" inför skolan imorgon... *Jippie*

  

.

Av Felicia - 6 mars 2011 16:18


Just  nu så ligger jag och min kusin i sängen och tittar på mordkommisionen    Blir väl att äta snart, sen dra hem till henne !

  

Av Felicia - 6 mars 2011 12:36

Sunny

Sunny

Lördag 5 mars 15:19

Converse dom skönaste skorna som finns! Läs gärna min blogg!

http://Sunnyfashion.bloggplatsen.se

Felicia

Söndag 6 mars 12:35

Jag har helt klart märkt det ! Har velat ha ett par väldigt länge, och nu har jag det !

Ovido - Quiz & Flashcards