feliiciiafliink

Alla inlägg under mars 2011

Av Felicia - 24 mars 2011 17:32



Cho bre !! Snart drar vi på kalas hos farfar    Var där i tisdags, för att mäta mitt blodtryck, eftersom att jag bara hade "ramlat ihop" på måndags kvällen. Känner mej mycket piggare nu ! Fick då veta att vi ska få temlooooor !!!!!!!    Mumma, eller vad ?! Min bloggpause varade inte särskillt länge ! Är på superblogghumör just nu ! Haha, nej slänger in en kalas-outfit !

  Dock kör jag på utsläppt idag !

Av Felicia - 22 mars 2011 19:25




Tisdag idag ! Tor inte det kommer bli så himla mycket bloggandes dom närmasta dagarna... Livet är HELT KLART bara pissigt ibland ! Bara att stå ut med det verkar det som !

Av Felicia - 22 mars 2011 19:23

Kommentar till DAG 7 - MINA SYSKON
 
Tintin

Tintin

Tisdag 22 mars 14:08

Bilden är ju på sniskan ;)







Svar; Ja, jag vet men jag hade bara den i min data ;)

Av Felicia - 21 mars 2011 19:02



Jag har en bror, Lucas Flink, 9 år och världens drygaste ! Han går i 3:an och har mina gamla fröknar. Hopas hen blir dålig i skolan så att fom jämför honom med mej ! Han gillar att köra cross på sommaren, vilket är det enda han gör utom att pussa på sin tjej    Nej där var jag nästan lite taskig ! Han åker även längdskidor & snowboard ! En riktig cooling ! Fast ingen kan ju vara coolare än mej ! ;)

 

Av Felicia - 20 mars 2011 18:20



Dagens köp vart: ett par skor, ett vitt nagellack & foundation


           

Många bilder ? Nej, skulle inte tro det, men jag bara ääääälskar dom !   

Av Felicia - 20 mars 2011 18:19



 

Av Felicia - 20 mars 2011 18:08



Min dag : vaknade vid 8-halv 9. åt frukost vid 9. Sen åkte jag faktiskt till Uppsala ! Shoppade lite där, sen åkte vi hem igen ! Sen när vi kom hem har jag knäppt kort, städat mitt rum och vart ute och gått en sväng     Har även hjälpt pappa laga taco, som vi åt till middag ! Det var min dag det !

Av Felicia - 20 mars 2011 14:16



VÅRSTÄDNING hos Felicia Flink, Trädgårdsvägen 17 i Tärnsjö ! Haha, jag är faktiskt snart klar ! Har till och med dragit fram soffan och sängen för att kunna dammsuga under ! Nu är det bara att plocka tillbaka alla saker, fixa sängen och byta gardiner kvar ! *stolt*    Men det konstigaste är nog endå att jag tycker att det är kul !

Ovido - Quiz & Flashcards