feliiciiafliink

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Felicia - 5 augusti 2011 23:20

Varför kan du inte ens titta åt mitt håll? Skulle du bara veta så skulle det vara helt annorlunda! Kanske på ett bra sätt, kanske på ett dåligt.. Vem vet? Jo, inte jag i alla fall....

Av Felicia - 5 augusti 2011 23:12

Jag ska vara ärlig... Jag har Ingen aning om jag kommer kunna sova, eller bara oroa mej inatt!! Nu tror ni säkert att något hemskt har hänt, men riktigt så är det inte. Jag har nämligen blött näsblod 3 gånger denna dag! Har ingen aning om varför, kan vara nån slags "chock" för kroppen... Typ att jag var ute i värmen och solade igår, och sen helt plötsligt badade, i det iskalla vattnet. När jag var mindre kunde jag blöda flera gånger per dag, hela sommaren!! Annars kan det vars så att jag bara behövde det liksom... Aja! Får väll se :) puuuuusss

Av Felicia - 5 augusti 2011 21:20

Sitter just nu och muuuuumsar choklad och tittar på dum&dummare på en av mina favotitkanaler, TV11 :). Meeeeeen som nog alla redan vet så är det massa pauser, vilket är halvbra... Men man har ju i alla fall tid att blogga då :) puuuuusss

Ovido - Quiz & Flashcards