feliiciiafliink

Alla inlägg under augusti 2011

Av Felicia - 29 augusti 2011 19:00

Hejsan!

Här ligger jag i bäddsoffan och gör... INGENTING! Jo, jag pluggar egentligen men läser jag bara på så lär jag mej inget! Går lättare om man tar nån pause och gör något annat, sen kan man liksom förhöra sej själv.!

Ja, ni kanske har märkt att jag aldrig hade läxor förut... Men det kan jag lova att det är ändring på nu! Har 2 stycken tills imorgon, 2 tills på torsdag och 2 på fredag... KUUUL! Eller inte! ENJOY


  Jo men liksom JIPPIE! Biologi&Kemi tills imorgon!

  Vad passsar bättre till än TheVoice? Jack Sparrow just nuuuuuuuuuuuu :)

Av Felicia - 28 augusti 2011 20:20

Jo men tjenare! Ni kanske inte vet vad jag har gjort idag? Men som tur är så ska jag berätta det för er nuuuuu ;) Var till salamässan med mamma och Jennifer och glodde på...................... Ulrik Munther!! Långt fram stog vi också! Närmare än igår! Fast idag stog vi trängre! Bilder har jag en massa också så ni får väll kika in en extra gång nån dag ;) men lovar inte när dom kommer ;)) puuuuuuuusssssssssss

Av Felicia - 27 augusti 2011 17:19

Kom hem från Sala vid 4... Sen dess har jag bara duschat och fixat mej! Ska ju till farmor och äta vid 6 med typ heeela släkten som bor i tärnsjö :) Aja, Brolle ägdeeeeeeee ut alla! Haha en riktigt kul dag har jag haft i alla fall! Sjukt varmt  och allt ju! Perfekt med ett annat ord! Vart ju även lite shopping! Typiskt mej...

En ring och en jeans skjorta!

 

Bild på Brolle och ringen får ni imorgon :) Har inte så lång tid på mej nu förns vi ska åka til farmor och bilderna är i kameran... Jeansskjortan blir även dagens outfit tillsammans med ringen, svarta leggins, vitt linne & röda converse!

PUUUUUUUUUSSSSssSS

Av Felicia - 26 augusti 2011 22:10

Ligger i bäddsoffan och tjurar just nu! Precis när jag skulle logga in här fråb datan så skulle ju såklart nån slÅ av internet! Jag får spunk på att alla går och slår av/på det hela tiden! Har vart ner till IP och glott på herrarna ;) dom vann med 2-1 mot Wattholma! Träffade även Jennifer <3 imorgon drar jag till sala före 12 nån gång för att glo på silvermannen och shoppa lite och kolla på Brolle ;) aja puuuuuuuussssssssss uppdaterar imorgon!

Av Felicia - 26 augusti 2011 09:13

Jo men nu står jag utanför slöjdsalen och pratar med Nisse och jakob med katarina ;) har 30min rast kvar just nu. Har redan haft 15min! Engelska sen ! Puuuuuuuussssssssssss

Av Felicia - 25 augusti 2011 19:42

Jo, men nu ligger jag i datan i knät nyduschad i min utbäddade bäddsoffa. Som inte alls är så bekvöm egentligen, inte alls! Menmen! Ska försöka tjata till mig en ny soffa!


Idag har det inte hänt så mycket :) Skolan var väl som vanligt, förutom att vi slutade halv 2, <3 Man får ta vara på det lilla! Hahah, vi gjorde grahamsbullar på hemkunskapen, ganska gott faktiskt! Nu ska jag väl glo på tv och äta melon och plugga lite till på svenskaläxan.....

Puuuuuussssssss



   

Av Felicia - 24 augusti 2011 19:16

Jo men tjenare! Här i Tärnsjö rullar livet på som vanligt! Gått en vecka i skolan nu och har redan tröttnat... Inte bra Inte bra!!!!! Men allt går ju bara man vill ;) 8:an är ju känt för att vara jobbigare , så det är väll bara att stå ut. Annars går jag bara i skolan på dagarna, hinner liksom inte så himla mycket mera! Nej nu dör min iPhoone snart, puuuuuuusssssssss

Av Felicia - 22 augusti 2011 19:05

Jo men tjenare!

Mormor&morfar har nyss gjort min daaag! Dom kom förbi med en VIT TOBLERONE!!! Det bästa som finns! Mmmmmmmmm... Dom sitter här just nu och pratar och lite så ;)

Idag har vi haft idrott... 900meter på tid,, jaja jag och Felicia är i alla fall BÄST!

So, svenska, so,idrott, teknik&teknik! eller, ja vi skulle ha haft matte , men vi hade teknik istället ;) Vi ska INTE gå in på detaljer!

 


Dethär läste svenskaläraren upp först på lektionen.

  (bild snodd från Evelina, men kunde lika gärna knäppa en egen för jag har boken hemma, men ibland tar latheten öööver ;))

Ovido - Quiz & Flashcards