feliiciiafliink

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Felicia - 30 september 2010 21:22

Hej!


Idag var det jue skola först...

Fast vi är ju lediga i morgon så alla var nog ganska så glada :))

Bakade när jag kom hem ;)

Emelies Kladdkaksmuffins :))

Jättegott!
Fast får inte behålla så många för pappa tippar och ska ha med dom till jobbet, men lovade att det skulle bli några kvar ;)

Har faktiskt redan smakat en ;)

Hehe, den vart iinte så kladdig, kan jag lova, men det är bara

folk på pappas jobb som typ ska äta, så det spelar inte så stor roll! :))

Fick hem mina nya böcker från Adlibris oxxå!

Osså fick jag skol-korten, men ingen skolkatalog! :(

BESVIKEN!

Det är ju den som är rolig att se, och ha!

Aja.

Lite senare fick jag ett sms: Går förbi dej snart, från Paula.

Hon var ute och gick med Majsan, så jag gick ut!

Följde med henne hem sen oxå!

Senare gick vi hem till mejj och buusade och målade naglar ;))

Hon vart jätterädd av en låtsas-orm!

Hon gallskrek och kastade iväg den!

Sen asgarvade vi!

Skiiiiitkul dag!!!!

Det gör ju absolut inte dagen sämre att vi har lov i morgon :))


Ha det gött :)

PUUUUSS
Felicia :*

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards