feliiciiafliink

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

GOODIEBAG

Av Felicia - 2 augusti 2011 10:47

Okej, jag ska vara ärlig! Jag vann ingenting i förra goodiebag-tävlingen, men vi får hoppas på andra gången gillt..?



Jag är med och tävlar om en GOODIEBAG hos http://jylicesjolander.blogg.se .

Var med du också! EN eller TVÅ gratis tävlingar har väl fortfarande ingen dött av..? Eller? Nej, inte vad jag vet i alla fall!


 


Denhär gången är GOODIEBAGEN värd nästan 2000kr! Inget man tackar nej till direkt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 17 september 2011 18:45

Har bytt till devote... Så nu kan ni räkna med mycket inlägg! http://feliciaflink.devote.se kommer ha denhär bloggen kvar så att ni vet, men inte blogga något från den. ...

Av Felicia - 17 september 2011 17:43


Har nyss ätit världens godaste soppa! I valiga fall är jag inte så mycket för soppa, men just denhär är jättegod! Mattes kräftsoppa. Har även städat rummet idag, vilket verkligen inte hade hänt på väldigt länge!! SÅ det behövdes ju kan man säga! Ha...

Av Felicia - 17 september 2011 12:40

Ligger i soffan och får spö av Olle på wordfeud! Han har typ 350poäng och jag typ 150... Ska jag vara ärlig så är det typ bara han och Evelina som spöar mej! hahah! Lägg till Felicia Flink om ni inte redan har mej! Nu ska jag gå och göra något, puuuu...

Av Felicia - 14 september 2011 21:06

Tjenare! Har faktiskt sovmorgon imorgon! Eller, inte egentligen men imorgon är det special för vissa ;) jag ska nämligen vara funktionär på IP på tärnsjös friidrottsdag för harbo,våla&tärnsjö, åk 3-6. Så jag ska vara vid IP klockan halv nio imorgon s...

Av Felicia - 12 september 2011 19:36

Så vitt jag vet så är det i alla fall måndag idag! Igår var jag ju på 90-års kalas. Världens piggaste kärring! Ursäkta mitt ordval men det är helt sant! Hon gick omkring och typ låtsades känna alla! Vi hade 2 födelsedags barn igår! Pappas kusin fylld...

Ovido - Quiz & Flashcards